Zmiana na stanowisku kierownika apteki/punktu aptecznego wymaga aneksowania umowy na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę podpisanej z Podlaskim OW NFZ przez podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny.
W celu wprowadzenia ww. zmian należy:
1. Wygenerować i przekazać w formie elektronicznej za pośrednictwem SZOI „Wniosek o zmianę kierownika” oraz
2. Dostarczyć do POW NFZ następujące dokumenty (do pobrania poniżej):
a) wniosek o aneks w związku ze zmianą kierownika
b) załączniki do wniosku:
Zmiany należy dokonać przed rozpoczęciem pełnienia obowiązków przez nowego kierownika.
Jednocześnie przypominamy:
„Podmiot prowadzący aptekę jest obowiązany do poinformowania w postaci elektronicznej oddziału wojewódzkiego Funduszu, o którym mowa w § 1 ust. 2, o każdej zmianie w ewidencji osób zatrudnionych w aptece, w terminie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.”
Na podstawie:
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 8 grudnia 2011 r. w sprawie ogólnych warunków umów na realizację recept oraz ramowego wzoru umowy na realizację recept (Dz. U Nr. 271, poz. 1606).
Zarządzenie Nr 73/2022/DGL Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 3 czerwca 2022 r. w sprawie zawierania umów na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych na receptę (ze zm.).
Do pobrania:
.
Kontakt z Wydziałem Gospodarki Lekami: 85 745-95-06, 85-745-95-22.