Nieobecność kierownika apteki/punktu aptecznego przekraczającą 30 dni musi być zgłoszona do oddziału Funduszu.
W celu zgłoszenia zastępstwa należy dostarczyć do POW NFZ następujące dokumenty (do pobrania poniżej):
– upoważnienie zastępcy kierownika do podpisywania zestawień zbiorczych recept w imieniu podmiotu prowadzącego aptekę – jeżeli dotyczy;
– kopię prawa wykonywania zawodu zastępcy kierownika apteki/punktu aptecznego (w przypadku technika farmaceutycznego kopię dyplomu ukończenia szkoły) poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą podmiot prowadzący;
– kopia wniosku do właściwego wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego dotyczącego zgłoszenia zastępstwa kierownika apteki wraz z dokumentami potwierdzającymi jego przekazanie do wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego.
Do pobrania:
Kontakt z Wydziałem Gospodarki Lekami: 85 745-95-06, 85-745-95-22.