Telefoniczna
Informacja Pacjenta:
800 190 590
  • Facebook Logo
  • Youtube Logo
  • Twitter Logo
  • Język Migowy dłonie Logo
  • Biuletyn Informacji Publicznej Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

Dla Pacjenta

Obsługa klienta

Obsługa klientów Podlaskiego OW NFZ

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej oraz Delegaturach Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • Sala Obsługi Klientów w Białymstoku

Adres: 15-042 Białystok ul. Pałacowa 3

e-mail: kancelaria@nfz-bialystok.pl

telefon: 800-190-590

  • Delegatura w Łomży ul. Piłsudskiego 11A
  • Delegatura w Suwałkach ul. Ogińskiego 5C
  • Delegatura w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 26

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:

– w poniedziałki od 8:00 do 18:00

– od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Uwaga: Na sali obsługi obsługujemy w kolejności pobranych numerowanych biletów.
Wydawanie numerów w biletomacie kończy się 30 minut przed zamknięciem sali obsługi.

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ

https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/skontaktuj-sie-z-e-doradca-nfz-nie-wychodzac-z-domu,8133.html

  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP Identyfikator ePUAP/prud1d099x/SkrytkaESP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta – 800 190 590

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, w Białymstoku przy ulicy Pałacowej 3.

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
    • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
    • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału: