Obsługa klienta
Obsługa klientów Podlaskiego OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej oraz Delegaturach Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
- Sala Obsługi Klientów w Białymstoku
Adres: 15-042 Białystok ul. Pałacowa 3
e-mail: kancelaria@nfz-bialystok.pl
telefon: 800-190-590
- Delegatura w Łomży ul. Piłsudskiego 11A
- Delegatura w Suwałkach ul. Ogińskiego 5C
- Delegatura w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 26
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
– w poniedziałki od 8:00 do 18:00
– od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00
Uwaga: Na sali obsługi obsługujemy w kolejności pobranych numerowanych biletów.
Wydawanie numerów w biletomacie kończy się 30 minut przed zamknięciem sali obsługi.
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/skontaktuj-sie-z-e-doradca-nfz-nie-wychodzac-z-domu,8133.html
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP – Identyfikator ePUAP: /prud1d099x/SkrytkaESP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta – 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, w Białymstoku przy ulicy Pałacowej 3.
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału: