24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00
(połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora)
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek – porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem w innym terminie – oddzwonimy
Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.
Wideoczat z tłumaczem języka migowego
Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych wideoinfolinia
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego
W godzinach 8.00-18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku.
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail TIP, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem. Skargi i wnioski