Telefoniczna
Informacja Pacjenta:
800 190 590
  • Facebook Logo
  • Youtube Logo
  • Twitter Logo
  • Język Migowy dłonie Logo
  • Biuletyn Informacji Publicznej Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

Telefoniczna Informacja Pacjenta

Telefoniczna Informacja Pacjenta

24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00
(połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora)

Інформація українською мовою

 

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek – porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl

Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem w innym terminie – oddzwonimy

Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Wideoczat z tłumaczem języka migowego

Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych wideoinfolinia

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego

W godzinach 8.00-18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku.
Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, e-mail TIP, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem. Skargi i wnioski